Osnove OOH oglašavanja
Vanjsko oglašavanje se odnosi na reklamne kampanje koje koriste vanjske medije kao što su bilbordi, vozila javnog prijevoza i druge vrste vanjskih znakova, uključujući znakove na vanjskim stranama poslovnih objekata. Također uključuje napore za promociju proizvoda kompanije na vlastitom voznom parku, čak i ako je taj napor ograničen na prikazivanje brenda. Vanjsko oglašavanje koje koristi nekoliko različitih medija obično je koordinirano za maksimalni učinak i cilja na prikazivanje u područjima koja će privući pažnju vaših ciljanih potrošača. Glavna svrha tranzitnog oglašavanja je dosegnuti putnike i upoznati ih s vašim brendom.
Efikasnost
Vanjske reklame su relativno jeftine za pripremu, posebno u poređenju s video i radio kampanjama, i obično rezultiraju visokom lokalnom vidljivošću. U marketinškoj studiji iz 2009. godine, opisanoj u Forbes-u, istraživači iz medijske firme Arbitron otkrili su da 71 posto onih koji su u vidokrugu bilborda često ga pogledaju, a skoro trećina će primijetiti reklamu više puta. Pored toga, gledaoci bilbord reklama obično donose odluke o kupovini na putu kući, kada vide reklamu.
Značaj OOH (out-of-home) oglašavanja
Tranzitno oglašavanje je važno jer može osigurati visoku vidljivost vašeg proizvoda na dnevnoj bazi. Također, vaša publika možda neće moći ignorirati vaše oglase kao što bi to mogli učiniti, na primjer, premotavanjem televizijske reklame ili radijskog oglasa, ili preskakanjem oglasa u časopisu. Često, može biti teško za osobu ignorirati oglas koji im se nalazi direktno u vidnom polju dok sjede u vozu ili autobusu. Također, tranzitno oglašavanje osigurava vašoj maloj firmi raznoliku publiku po dobi i prihodu.
Demografija
Kada razmatrate tranzitno oglašavanje, važno je procijeniti koju demografsku skupinu želite dosegnuti u odnosu na to koga ćete zapravo dosegnuti. Na primjer, ljudi koji koriste javni prijevoz ne uključuju samo one koji nemaju vlastite automobile. Mnogi vlasnici automobila parkiraju svoje automobile na željezničkim ili autobusnim stanicama i koriste javni prijevoz svaki dan kako bi došli na posao. Proučavanje demografskih podataka o putnicima koji bi bili izloženi vašim tranzitnim oglasima bilo bi korisno za vaš plan oglašavanja. Na primjer, ako želite specifično ciljati svakodnevne putnike, određene linije vozova ili autobusa mogu imati više putnika nego druge linije. Ovisno o vašem proizvodu, možda ćete htjeti ciljati porodice, turiste, profesionalce ili studente s vašim oglašavanjem.
Različiti mediji
Tranzitno oglašavanje se brzo kreće izvan samo tradicionalnog printanog oglašavanja. Nova tehnologija omogućila je oglašivačima da istraže različite medije u tranzitnom oglašavanju. Ovi mediji uključuju digitalno oglašavanje na plazma ili LCD ekranima, interaktivne oglase koji omogućavaju skeniranje bar koda sa pametnim telefonom i “animirane” oglase postavljene u tunelima metroa koji se “kreću” dok voz prolazi pored stotina slika kao flip book.