Intervju ”Brend Magazina” sa Damirom Pušićem

Čitav intervju ”Naša strateška prednost su optimalna kadrovska rješenja” možete pročitati u cjelosti:

”Brend magazin razgovarao je s Damirom Pušićem, izvršnim direktorom ove kompanije koja je provajder, odnosno vlasnik medija i kao takvog ga nudi tržištu, tačnije klijentima – agencijama koje ga dalje nude tržištu.

Šta smatrate ključnim faktorom uspjeha koji vas izdvaja od konkurencije?

Ne bih rekao konkurencija, jer mi to zvuči pomalo gru-bo. Prije bih rekao firme koje se bore da dio out-of-home (vanjsko oglašavanje)  “kolača” podijele između sebe. Naša, moglo bi se reći, strateška prednost je što uvijek nastojimo osigurati optimalna kadrovska rješenja na nivou cijele grupacije, što se potvrdilo i u prethodnom periodu kada je pojačanjem našeg tima stručnim osobama na određenim pozicijama, došlo do unapređenja radnih procesa i samog poslovanja. Druga izuzetno značajna prednost je u inovativnostima koje pružamo tržištu putem našeg medija, a sve da bismo bili potpuno drugačiji.

Kako vidite razvoj Info Media Group na tržištu BiH u narednom periodu?

Info Media Group se razvija iz dana u dan, jer je naš posao živa materija uslovljena različitim faktorima. Naravno, postoji dugoročni razvojni plan od pet godina u kojem Info Media Group-u vidimo u razvojnim projektima kroz out-of-home digitalizaciju, čime će se dodatno podići kvalitet usluge, a klijenti dobiti dodatnu vrijednost kroz samo oglašavanje. Svakako, taj razvoj propraćen je i dodatnim zapošljavanjem unutar same grupacije, pa je naša misija i akviziranje stručnog i kvalifikovanog kadra koji će biti budućnost Info Media Group-e.

Da li razmišljate o transformaciji grupacije iz porodičnog u korporativno poslovanje?

Naravno. Te procese upravo sprovodimo, a vjerujem da svi koji su prošli kroz takvu vrste transformacije znaju da je upravljanje promjenama bolno i da je za iste potrebna ne samo dobra volja i želja, već i stručna podrška, ali i odlučnost uprave da bi kompanija imala budućnost i još veći prosperitet. Firma može funkcionisati po principu porodičnog biznisa do jednog nivoa. Međutim, kada dođe do rapidnog rasta, a pogotovo kada je riječ o širenju na ostala tržišta, neminovno mora doći do preobražaja u korporativni način upravljanja, pri čemu sama kompanija ne smije da zavisi od pojedinca. Digitalna transformacija promijenila je način na koji brendovi komuniciraju s potrošačima. 

Kako se vaša agencija prilagođava tim promjenama? 

Trendovi diktiraju poslovanje kao i sam razvoj. Spremni smo da se u svakom trenutku prilagodimo tržištu, kao što smo uradili i kada je riječ o digitalizaciji. Površine u vozilima javnog gradskog prevoza u cjelosti smo digitalizovali, čime smo i kroz taj kanal komunikacije tržištu ponudili nešto drugačije i inovativnije.

Planirate li uvođenje novih, dodatnih kanala komunikacije koji bi bili zanimljivi klijentima i tržištu BiH?

Kao da gledate negdje sa strane i čitate nam misli! Naime, u procesu smo testiranja digital screenova na zadnjoj strani autobusa (stakleni dio), a cilj nam je da opremimo vozila u četiri najveća centra u Bosni i Hercegovini – Sarajevu, Banjaluci, Mostaru i Tuzli jer, kako sam spomenuo na početku ove priče, ako želimo da budemo drugačiji moramo biti inovativniji čime ćemo se, u odnosu na druge provajdere, još bolje učvrstiti na poziciji broj 1.

Koji su ciljevi kompanije u narednih pet godina? 

Ciljevi kompanije u narednih pet godina su njen dalji razvoj i uvođenje inovativnih kanala komunikacije u pravcu digitalizacije spoljnih pokretnih površina.

Kakav je plan u pogledu širenja na druga tržišta?

Kao što je tržište već i upućeno, Info Media Group uspješno posluje na svim tržištima Adria regije (Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori ), pa je svoje poslovanje početkom 2024. pokrenula i na tržištu GCC regije, tačnije u Ujedinjenim Arapskim emiratima (UAE). Naš cilj je dalje širenje biznis operacija i na ostale države GCC-a, najprije na Katar i Saudijsku Arabiju, ali i Kuvajt i Bahrein. ”